torsdag den 26. august 2010

Overspringshandlinger


I´m back! Og denne gang med endnu en evne jeg mestre til perfektion.. Eller... ;)
Ja, jeg burde tage mig sammen og få søgt en masse job... Så jeg sætter mig ned for at finde noget på nettet.. Meeen, jeg kunne jo også lige se hvad der sker på facebook... Og så bliver jeg liiige nødt til at se vejret på dmi.. Og tjekke mail.. Hmm.. jeg er sulten... Ja, nu bliver jeg jo nødt at komme videre, så det bliver ikke lige i dag. Men jeg gør det helt sikkert i morgen.. Måske...
Og ja, sådan går det tit. Alt for tit faktisk. Men bare rolig, jeg har mindst 1000 undskyldninger for hvorfor det egentligt er lidt iorden. Sikkert ikke voldsomt gode undskyldninger, men de er der! Desværre har det endnu ikke lykkes mig, at finde undskyldningen, der gør at jeg slipper... Endnu sagde jeg!.. ;P
For selvom støvsugeren sikkert angriber mig, og vasketøjet ikke hopper i vaskemaskinen af sig selv... Ja, så sker der sikkert et eller andet, der bare er lidt sjovere.
Hvad er resultatet så af det... Ja, jeg sidder sikkert en meget sen aften, fuld af dårlig samvittighed og skriver de ansøgninger. Imens kører vaskemaskinen for fuld skue, da jeg kun har de mest kikset bukser tilbage på hylden.. Og jeg har en eller anden aftale, der kræver at jeg ser nogenlunde pæn ud dagen efter. Og om morgen farer jeg så rundt og støvsuger, lige inden jeg smutter ud af døren, fordi en eller anden har truet med at komme på besøg. Ja ja, se så kan hun komme op i omdrejninger, og tilmed multitaske :D
Hvorfor vente? Jamen det er da fordi man bliver i frygteligt godt humør af at vide, hvor meget man egentlig kan nå på kort tid, når man bliver lidt presset. ( Undskyldning nr. 589 stk. 12) Og det ville da være en skam at gå glip af ;)
Nå, vasketøjet er færdigt og det skal lige hænges op inden jeg går i seng... Et par timer senere end jeg burde sikkert..... Altså når jeg liiige har set den der (fuldstændigt ligegyldige) serie færdig. Og nu har jeg jo fundet overspringshandling nr. 723... At blogge ;)

Drøm sødt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar