onsdag den 25. august 2010

Klodsmajor? Det er også mig...

Okay, jeg er ikke perfekt, langt fra faktisk. Kender I typen der altid er lidt klodset, og altid får dyppet ærmet i sovsen, første gang hun møder svigerforældrene? Jep that´s me.. ;)
På en eller anden mystisk måde ender jeg bare tit i de der... Øhh.. Mærkelige situationer, hvor jeg kan gøre rigtigt godt opmærksom på mig selv, på den mest pinlige måde. Det er blevet bedre med alderen, men altså, det sker stadig jævnligt.
Har I set de der klip, med folk der vender sig om og går direkte ind i en dør eller noget andet? Jep, det sker også jævnligt for mig... Ellers lykkes det sikkert at vælte noget ned, eller simpelthen være ved at falde over noget på vejen... Ja, jeg er klodset... Og har efterhånden lært at leve med det og smile af det. Altså efter jeg lige har bandet mig selv langt væk først..
Men ellers er jeg nu ganske harmløs.. Skader aldrig nogen med vilje, og får da tit folk omkring mig til at grine.. Så måske er det slet ikke sådan en dårlig ting, at være en blanding imellem Nynne og en kegle...;)

Sov godt derude ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar